November 5, 2010

bebel.



Semenjak dua menjak ni post kat blog asik pendek2 je.ringkas tapi padat.harini yusrianna nak bebel panjang2.macam biasa sape yang tak nak tau psl hidup saya sila jangan bace.nanti anda borring.ni kan utk simpanan hari tua saya.oke.dah 3kali aku ulang ayat ni.soo jangan persoalkan nape saya bebel panjang2 kat cni.


harini hari jumaat.esok sabtu.and then ahad.ehhh ade paper ibm535 laa!international business yg sangat borring.so di kesempatan ni yusrianna nak mintak maaf ngan sir Nordin Yahaya (NY).lalalala..sorii saya selalu ponteng kelas sir.banyak sebab dan musabab die.hehe..sir sila tinggikan carry mark saya!plisss!
dah tinggal 1hari before exam pon bole lagi yusrianna ni nak bebel kat blog.ni maksud die yusrianna tak tau nak stat stadi ib dari mane.nape macam kosong jek?haaa..tu laa ponteng kelas ag!padan muka kaw!sila doakan saya rajin setadi sekarangg!tinggal 2 paper je lagi.ib and law.lepas tuu freedom!ley tgok midnite muvee setiap hari pon xpe.cuma duet je ade ke takde.haha..takpe takpe.tiket com ade!ni untung die keje gsc.tapi tak untung mane lah kan.nak tengok wayang pon susa.ade jek yang mengganggu.isk!


haaa ni nak cite ni.ade laa satu hari tu seorang manusia comey ni suh saya cite sal diri sendiri.so dengan laju nya saya cite laa ape yg saya suka ape yg saya tak suka.so tengah excited cakap tak suka tu tak suka ni...manusia tu berkata."ehhh banyak nya yang u tak suke?"
glupp!hahahaha..baru saya pasan.saya lebih byk cakap ttg perkara yg saya tak suka dibandingkan dgn perkara yg saya suka.apa maksudnya di situ?maksudnya yusrianna ni lebih tumpukan pada yang negatif berbanding positif.maksudnya yusrianna ni lebih nampak apa yang diri sendiri tak puas hati berbanding bersyukur tentang apa yang saya miliki.haaa faham tak apa saya cuba sampaikan.haaa?faham?tak faham takpe.biar laa saya merepek sorang-sorang.
so terima kasih laa kepada si penanya itu.anda buat saya terfikir...yusrianna kenapa banyak sgt bende awak tak suka ni!arito kan dah cakap mesti kene bersyukur.manusia mudah lupa.terima kasih pada yg mengingatkan :)


so post ni sebenarnya nak sedarkan diri sendiri.banyak kekurangan diri saya ni.
saya hanya manusia biasa.yang ada emosi.oke ape yang aku merepek ni.
idea dah abis.sila setadi IB sekarang!
nanti saya bebel lagi.sekian.terima kasih!bye.



haa ni video sesaja nak tunjuk saya sayang uitm :)
WAWASAN SETIA WARGA UiTM

2 comments:

"Sp♥de" said...

bising2... nk stdy...
jgn bebel.. nanti cpt tua.. sekian

yusrianna said...

eley stadi laa sgt.
stadi2 pn sempat bace blog aku ag kan.