June 9, 2010

saya legaa!


That will be the last day im working as a wayang girl.hehe..
im free now.so so so legaaa.
insyaAllah xnak keje citu dah.lau keje pun aku nk jdi manager je.haha..
xnak r..aku nk jdi accountant.insyaAllah lau de rezeki.
doakanlah ye kawan2 :))

nak citer kat korang ni.
lau sape2 penah keje bhgn concession kat gsc mst korang tau
ape tuh lakasa.
L.A.K.A.S.A. aka my nightmare!
aku kene paksa buat mende alah ni.
sumpah nak muntah..bau die xbole blah.
bayangkan kene pakai sarung tgn pas2 kutip lendir2 kat dlm tmpt pbuangan bwh sinki.
perhhh!!sumpah tak nak buat dah.
aku nak blaja rajin2.xnak jadi kuli kene wat mende alah ni.
serikk gile!

Ok!tutop cite pasal lakasa ni.
Nak share sumting ngan kawan2.
I learned sumting from this place.
When u have a leader, I mean a formal leader in any organization..
What u have need to bear is your boss is always rite.
And u just need to shut ur mouth even u think u're totally right & he's totally wrong.
Well that is what a life is!
So moral dari cite ni..lau xnak dga cakap org laen.
Blaja rajin2 jadi lah boss.Hati pun xsakit kan.

Anyway..im free now.
So tugas saya sekarang balik rumah.
berbahagia bersama famili & rehatkan minda.
Sonokk gak skali skala lepakk je kat umah xkeje.

Adee lagi.ramai cakap sok result dak2 UiTM kua.
waaaaa!!takot.takot.
wish me luck..gud luck jgk wat seme kawan2!



2 comments:

sinarcahaya said...

huhu.... xpe yus. pengalaman 2.... hehe

fana said...

wuhuuu akak kena lakasa ek? seronok? hehehee nasib aku tak penah kena buat benda tuu! =p