April 24, 2010

saya mahu...


Taubat Seorang Hamba

Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan, 
Oh Tuhan Maha Kuasa,
Terima taubat hamba berdosa... 

 
Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....


Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,
Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.


Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x...
Taubatku ini...


Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x....
Taubatku ini...

Ku akui kelemahan ini,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini,
Terimalah 3x..
Taubatku ini...


Setiap kali bukak blog zati mesti disajikan dgn lagu ni.
Dan lagu ni sgt menyentuh perasaan.
Thanx zati :)
Sesungguhnya aku insan yang sentiasa leka.
Tunjukkanlah aku jalan yang lurus Ya Allah. 


 

5 comments:

Anonymous said...

mudah2an yus..insyaallah ada masa lg..selagi diberi kesempatan dipanjangkan umur, tu namanya Allah sentiasa mmbuka pintu taubat utk kita..insyaallah(",)

semoga kita semua sentiasa di bawah lindungan-Nya..

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Nur -al- Ain said...

yus lagi cantik pakai tudung laaaaa. doakan aku pun nanti pki tudung teruss ke jalan yang benar.. ;p

insyaallah ;)

qila~ said...

suke lgu 2 gak :)) sgt3..jom sme2 jd lbih baek,insyaAllah..

yusrianna said...

zaty : amin..thnx zati.insyaAllah.

ain : insyaAllah..smga dipermudahkan.
:)

qila : jommm...hehe. ;p