April 19, 2010

final is coming xD



Sementara tggu turn nak mandi saje nk merepek kat blog.
Tibe-tibe rase nak sebut ayat ni..the thing is im so enough of you.
Haha..yus da merepek sbb die dah bosan & sgt bosan.
Faham tak ape maksud bosan tu?hurm....diff people diff intrepretation k.
So tinggal lagi 2hari nak final exam. 2days k!
Preparation..out of 100 just 5% je.huhu..tu pun kalau cukup.
Di kesempatan ini ingin saya memohon maaf kepada semua.
Marilah kita bermaafan..bagi berkat sikit jawab exam.
Kalau ade yang tak nak tu.ade aku kisah?huhu...
cannot..cannot yus.be a good girl.my mom said "biarlah orang benci kita jgn kita benci orang".So saya maafkanlah kesilapan semua ye.
Dan semestinya saya ada buat salah ngan ramai orang.
Lau ade yang berkaitan tu maafkanlah ye.
Oklah di kesempatan ini ingin saya mengucapkan Selamat Berjaya & Good Luck kepada semua kawan-kawan yang bakal menghadapi exam dan sedang menghadapi exam.
Do our best k.Chaiyo!!!


suke ayat ni,
Allah always gives us something better when He takes something away~


2 comments: