December 2, 2009

adventurous!!



Hari ni hari yg sgt seronokk!!haha..
Aku nga de mood nk tulis panjang2.
Sape yg rajin jela bace ye.
Lau x sekadar diari aku spya t aku ley bace smula.hehe..

Demi mendapatkn pkerjaan kat pizza hut digital mall,
aku & rumate tsyg ayna husna sgt berusaha.hehe...
Ade beberapa perkara yg kitorang kene buat& antaranya :
  1. bukak akaun maybank (rm50 abis wet)
  2. pgi mitc bkk akaun kwsp
  3. pgi mbmb amik injection typod (rm35 tau x!)
  4. sediakn brg2 nk keje
(tshirt putih bkolar, sua itam, ksut itam, stokin itam)

Pening aku..nk keje pizza gaji bape je.
tp kos die bkn maen ag.
abis r wet aku cmni!!
Tengahari tdi kua sempat ag g wifi dlu..
Ralik wifi da tlewat gerak g ayer keroh.
xsmp separuh jalan ley plak hujan an.
Time ni xlebat sgt.
So tabahkn ati redah je r ngan moto berjasa una.
Dah r aku pkai elmet xde 'wizer'...
Sape phm psaan aku time 2.Ye una mst phm.
Nak tercabut muka aku kena titisan ujan.
Dah mcm batu jatuh satu2 atas muka.
So aku redha je r tutop mata sampai la kt ayer keroh.

Cari mbmb akhirny jmpa la kan..
Waktu 2 menggelabah biawak..
Abis seme jalan men redah je..
wrong way pn bantai r.hahaha...

Smp kat parking bawu teringat yg kitorang bwk laptop.
Tak mcm lencun lak kn dok dlm bakul moto.
Ape la dugaan arini.
Sib bek laptop kami msh sihat.hehe..
Dah smp klinik kesihatan mbmb aku ley plak xbwk gmba.
Abis membazir wet aku RM12 wt gmba baru.
Mahal gile!
Dan2 de seorg pegawai kt kaunter tipo kitorang.
Die ckp lau doktor ppuan yg inject
die akan inject kt BUNTu*
hahaha..
Pe ag dah menggalabah r wei..
malu la!
Last2 inject kt bahu je..
small the pieces la..xsakit pn.haha..
Berlagak tol.pdhal tgan aku da stat lenguh2 ni.

Selesai tugas kat mbmb!
Pe lagi searching for bangunan kwsp kt mitc.
Time ni aku yg xd lesen ni plak memandu.haha...
Una plak la merasa keseronokan
memakai elmet xde 'wizer' di tgh ujan lebat.
hahaha..best an una??
Baru aku tau gile jaoh wei nk pgi mitc naek moto!
Dahla ujan lebat gile2.
Aku dpt ase seme yg naek kete kt tepi2 kitorang
gelakkan kite una!
Waaa!!malu2..
Sib bek berjaya jgk kite jmp bangunan KWSP.
bayangkan baju kitorang mcm lencun dr ats smp bwh.
Lau perah air kt baju mau sebaldi jgk.
hahahaha..

Smp depan pintu pak guard tahan.
Tunggu!!tunggu!
Pehal lak pak cik ni!mcm aku de mencuri je.
Rupanya sblm masuk kene wt pemeriksaan H1N1.
Anda b'2 disahkan bebas H1N1.yeaa!!
hehehe...
Masuk je dlm kwsp seme pandang kitorang pelik.
Abis basah lantai kt dlm ofis 2.
Malu2...
Sib baek kjap je proses nye & yg penting xkua duit!hehe..

Siap kwsp!!
Jom balik..mandi!hehe...
Ade lg program.
Shopping utk kerja.haha..
Kami telah mbuat pelaburan bijak.
Senarai harga pembelian hari ini :

  1. tshirt putih berkolar = RM9.90
  2. suar slack hitam = RM19.90
  3. kasut kulit hitam =RM19.00
  4. stokin hitam = RM5.00 dpt 3
Jimat x?hehe...
Aku da melalut terlalu panjang.
Stop!!!perut aku da & una da menyanyi.
Jom makan!!
Ni jelaa cite utk arini.
hehe...seronok!


sebelom kua...sgt comei da.hahaha...

after smp destinasi.lencun maa!!

6 comments:

Nazry Iskandar said...

saye nak rendang supreme satu. tolong cepat sikit eh. saya tau awak baru, jgn jadikan alasan.

sinarcahaya said...

yes yus n una dpt keje kat pizza hut la...
ahad nnti nk lunch pizza eh... huhu

ape2 pn gud luck keje.... =)
keje baik2 ye syg...

sinarcahaya said...
This comment has been removed by the author.
yusrianna said...

nazry : baik encik!tggu sebentar ya.
sabar2!!haha...

ain : mekacih sygss..kitorang de agenda baru la ain.keje yg lagi berbaloi.hehe...

l0rd said...

keje tol2
xD
jgn pizza jadi roti canai
hak3

yusrianna said...

lord?sapekah kamo?
wan ea?
bkn owg yg wt pizza pn.hu2..